Нашата работа ни среща с всякакви брандове и продукти: от вкусна храна, през кецове и маратонки, чак до бебешки продукти. Това кейс стъди разказва историята на един необикновен проект и един доста труден за комуникиране продукт – бебешки гащички. Да рекламираш подобен продукт звучи авантюристично, нали? Нас обаче това ни мотивира повече от всичко. Всяко предизвикателство е добре дошло в Concept Digital! А с подобна нагласа резултатите не закъсняват: В рамките на по-малко от месец утроихме зададената цел. Това бе постигнато чрез старателно проучване, точно таргетиране на целевата аудитория, успешна оптимизация и работа на високи обороти.
Каква беше целта на клиента, когато се обърна към нас?
Клиентът е международен бранд за бебешки продукти и по специално пелени, който продава в офлайн и онлайн пространствата. Обърнаха се към нас с нов продукт, който искаха да започнат в Полша. Целта беше да запознаем хората с предимствата и технологията на новия продукт по най-бързия и ефективен начин, след което, естествено, да започнат продажбите.
Какво направихме ние?
Реклама във Facebook & Instagram – мястото, където са потенциалните им купувачи. Клиентът има богат на история и информация рекламен акаунт, което много ни помогна с първоначалните прогнози и изчисления, чрез които да реализираме нашите идеи и да постигнем търсените резултати.
Как успяхме да утроим техния таргет:
- Започнахме с три брандирани видеа, с които запознаваме клиента с новия продукт, всяко видео показваше различни предимства.
- Показвахме реални хора и техните коментари, с което да надградим върху първоначалната информация, с която бяхме запознали аудиторията.
- Също така инвестирахме и в инфлуенсъри, които да продължат работата на видеата, запознавайки клиентите с новия продукт, този път вече – персонализирано.
- Remarketing и frequency. Чрез увеличаването на честотата на рекламите, успяхме да сблъскаме клиента толкова ефективно и многократно със съдържанието, че той да е на сто процента сигурен, че продуктът е точно толкова хубав, колкото го описваме.
- Последната стъпка беше да направим промоция и “да избием рибата”.
Цифрите говорят най-добре:
• В рамките на около месец утроихме месечния оборот на бранда.
• Видеата достигнаха до над 91 хиляди майки, изгледали 75% от видеото, а ремаркетинг стратегията ни беше с над 20 frequency.
Кампанията продължава да върви до ден днешен и е постигнала над 3 милиона импресии. Тепърва предстои да затвърдим продукта и бранда, като в момента се инвестира в изграждане на дълготрайните взаймоотношения с настоящите и бъдещите клиенти през YouTube, както и Facebook & Instagram, които в момента са подкрепящи канали.
Ние работим с едни от най-големите и популярни брандове в България и чужбина. Ако вашият бранд не реализира пълният си потенциал, можете да се запишете за безплатна консултация онлайн тук.