Понякога работата ни среща с готини нови хора с предизвикателни проекти. С това кейс стъди ще ви разкажем една точно такава история. Имахме възможността да работим с единствения Sneaker Station в България, който притежава офлайн и онлайн магазин. Целта пред нас – ясен таргет за продажби на бранд, който не реализира потенциала си. Поредното предизвикателсто, което всички в офиса приехме с усмивка и мотивация, с помощта на които успяхме да реализираме една от най-успешните техни кампании.
Резултатите
• удвоихме поставения таргет за продажби;
• постигнахме възвращаемост на рекламата трип пъти над най-добрите им предходни резултати.
Какво успяхме да „сътворим“ за тях? Малко магия, оптимизация, прецизно таргетиране, ясна и релевантна комуникационна стратегия за съобщенията, която беше изцяло съобразена с основната целева аудитория.
Каква беше целта на клиента, когато се обърна към нас?
Клиентът е магазин за спортни дрехи – active sportswear. Когато се обърнаха към нас, те имаха бранд, който не реализираше потенциала си. Целта беше не само да вдигнем „малко шум“, но преди всичко да подобрим продажбите на конкретния бранд в офлайн и онлайн магазините.
Какво направихме ние?
Реклама във Facebook & Instagram – защото това са каналите, в които потенциалните им клиенти. Рекламният акаунт вече имаше история и кампании, които ни предоставиха голямо количество информация. Така успяхме да изградим първоначалните си впечатления и хипотези, спрямо които да реализираме нашите идеи за оптимизация и да постигнем търсените резултати.
Как успяхме да удвоим техния таргет?
- Оптимизация на база ROAS, а не на Cost per Purchase. Нещо, което много хора забравят, мислейки си, че оптимизирането на база CPA, CPC и CTR е идентично. За пореден път доказахме на нас самите, както и на клиента, че това не е така. Тази оптимизация, която е нещо лесно и елементарно, изигра голяма роля в постигането на целта.
- Чрез тестването на разнообразни аудитории успяхме да стигнем до целева група от хора, която не само реагираше невероятно на нашите рекламни съобщения, но имаше и средно над 20% по-голяма кошница.
- Remarketing & Frequency – много често проблемът се крие в честотата, която е заложена и разнообразнието от съдържание. Съобразявайки къде точно се намират потенциалните клиенти, планирахме какви точно реклами и съдържание да виждат потребителите, като включихме в кампанията и инфлуенсър съдържание, с което разполагахме.
- Инфлъуенсър маркетинг – инфлуенсър маркетингът не работи вече, това го чуваме често, но засега нашият опит сочи друго. Инфлуенсър кампаниите реализираха над средните ROAS резултати. Спрямо предходни кампании дори бяха няколко пъти по-ефективни, като отново всичко опира до правилен план, структура на съдържанието и оптимизация.
Защо знаем, че сме постигнали целите си?
В рамките на първите 2 седмици, в които кампаниите бяха активни, удвоихме поставения таргет продажби.
Показатели от онлайн магазина:
• ROAS Total – 34.6
• Conv. Rate – 4,03%
• Cost per Purchase – 2.17 €
Обичаме предизвикателствата, особено когато завършват толкова успешно. Кампаниите ни имаха по-лош показател за Cost per purchase, но оптимизацията спрямо ROAS ни позволи не само да постигнем високите цели, които брандът беше поставил пред нас, но и да постигнем два пъти повече продажби от определения таргет.
Ние работим с едни от големите и популярни брандове в България и успяваме да издигнем комуникационната им стратегия и техните продажби на нови висоти. Ако вашият бранд не реализира пълния си потенциал, можете да се запишете за безплатна консултация онлайн тук.