fbpx
×

Ограниченията на “Boost” Бутона

В човешката природа е заложено да търсим прекия път – най-лесния и най-бързия начин да изпълним задачите си. Във Facebook рекламата boost бутонът се смята за пряк път до резултатите. В тази статия ще опровергаем това твърдение и ще представим 13 различни ограничения, които натискането на boost бутона води със себе си.

 

  1. Създаване на различни рекламни сетове в една кампания

Когато boost-вате пост, Facebook автоматично създава кампания с един рекламен сет и една реклама. Рекламният сет определя неща като таргетиране, оптимизация и разположение на рекламата.
Ами ако искате да таргетирате различни аудитории? Тогава ще трябва да създадете различни рекламни сетове за всяка от тях.
Това е невъзможно с boost бутона, но е напълно изпълнимо в Ads Manager.

 

  1. Създаване на различни реклами в една кампания

Boost бутонът е направен специфично за един пост, което означава, че няма как да се създадат различни варианти на рекламата чрез него.
Може да искате да опитате с различни текстове, различни изображения, или различни типове реклама. Всичко това е възможно само в Ads Manager.

ads

 

  1. Различни цели

Когато boost-вате пост, Facebook опростява процеса, за да го направи възможно най-лесен. Заради това не ви позволява да изберете цел на кампанията, а го прави вместо вас. Дава ви единствено няколко опции за оптимизация според вида на поста ви.
Истината е обаче, че може да не искате да оптимизирате така, както Facebook ви предлага.
Когато създавате кампания в Ads Manager, получавате 11 различни опции за цел, което помага на Facebook да поднесе рекламата на клиента по най-добрия начин.

campaign obj

 

  1. Split testing

Кое работи по-добре? Дали да таргетирате посетителите на сайта ви или широка аудитория по интереси? Кое разположение е най-ефективно? Какъв текст и какво изображение да използвате? Boost бутонът не ви позволява да разберете нито едно от тези неща. Правите един пост и това е.
В Ads Manager обаче е напълно възможно да направите split test.

split text

 

  1. Динамична реклама

Подобно на split testing, динамичната реклама ви дава опцията, Facebook да показва най-ефективната комбинация от текст, заглавие, изображение, описание и CTA бутон.
dynamic creative
Ако досега само сте boost-вали постове, най-вероятно дори не сте обмисляли такава опция.

 

  1. Различни опции за текст

Използването на различни рекламни текстове е по-опростена версия на динамичната реклама. Facebook ще измери представянето на въведените от вас варианти и ще подбере най-добрия от тях, който да показва.

Multiple text

 

  1. Бюджетна оптимизация на кампанийно ниво

Чрез тази опция определяте бюджета на цялата кампания и Facebook сам решава как да го разпредели по рекламните сетове, за да получите най-добрите възможни резултати.

campaign budget

 

  1. Създаването на персонализирани аудитории

Персонализираните аудитории ви позволяват да таргетирате хора, които вече са свързани по някакъв начин с вас, като посетители на сайта ви, лист от имейли, хора, изтеглили приложението ви, или такива които са се engage-нали с ваш Facebook или Instagram пост.
Резултатите, които се постигат чрез този тип рекламиране, обикновено са невероятни.

custom audiences

 

  1. Разположение на рекламата

Facebook излъчва рекламите на всички възможни разположения по подразбиране, независимо дали използвате boost бутона или Ads Manager, но при Ads Manager можете ръчно да зададете точно къде да се показват рекламите ви, защото рядко едно съдържание е релевантна за всяко разположение.

placements 2

 

  1. Достигане до определени телефони

Ако имате продукт или приложение, специфично за някой телефон или операционна система, ще искате да достигате само до тях. Например ако продавате калъфи за iPhone, няма да искате да достигате до хора, които притежават друг телефон. Това естествено е възможно само в Ads Manager.

ads by device

 

  1. Ценови контрол

Рекламите във Facebook се дистрибутират на аукционен принцип. Така Facebook залага, колкото пари се налага, за да достигне определена аудитория. Единственото ограничение за него е бюджетът, който е заложен за рекламата.
Възможно е обаче вие да искате да контролирате този процес. Ads Manager ви дава тази опция.

Cost control

 

  1. Разделяне на дни и часове

Може да искате вашите реклами да се показват само през определени дни и/или само в определени часове. Например, ако имате оферта, която е валидна само в дадени дни или часове. Ако използвате boost бутона, ще трябва да включвате и изключвате рекламата си ръчно, но в Ads Manager има опция, чрез която Facebook ще прави това вместо вас.

dayparting

 

  1. Свобода в правенето на реклама

Когато правите реклама през Ads Manager, а не boost-вате определен пост, разполагате с цялата свобода, която Facebook предлага. Можете да имате различни изображения за различните разположения, например различни формати за Instagram stories и feed. Можете да създадете непубликуван пост, само за реклама. Можете да оптимизирате рекламата си, така че тя да се показва на различни езици. И още много други опции, които boost бутонът ограничава.

 

Лесният бутон

Няма нищо лошо в това да ползвате boost бутона, за да стартирате с рекламирането във Facebook. Може би вече сте готови за нещо повече. Ако искате повече ефективност повече контрол и повече опции за създаване на рекламите си, значи е време да се upgrade-нете с Ads Manager.

Проекти

Нов Проект

Buzz Sneaker Station

Buzz Sneaker Station е sportswear магазин, с присъвствие в онлайн и офлайн пространствата. Рекламирахме във фейсбук с оптимизация на ROAS, което даде невероятни резултати.

Какво постигнахме за тях?
В рамките на 2 седмици, удвоихме поставения таргет за продажби.
ROAS Total – 34.6
Conversion Rate – 4,03%
Cost per Purchase – 2.17€

Още проекти

Искате да работим по вашия проект?

Експертна Консултация