Как да използвате алгоритмите на социалните медии за по-добър рийч
Социалните медии са мощен инструмент за бизнеси, инфлуенсъри и личности, които искат да разширят своя рийч (обхват) и да увеличат онлайн присъствието си.
Социалните медии са мощен инструмент за бизнеси, инфлуенсъри и личности, които искат да разширят своя рийч (обхват) и да увеличат онлайн присъствието си.
В света на дигиталния маркетинг една тенденция набира значителна популярност: възходът на микроинфлуенсърите.
Създаването на ангажиращо и споделяемо съдържание в социалните мрежи е от съществено значение както за бизнеса, така и за отделните личности. С милиони публикации, които се споделят всеки ден, изпъкването и привличането на вниманието на аудиторията може да бъде предизвикателство.
Общият регламент за защита на данните (GDPR), който влезе в сила на 25 май 2018 г., значително промени дигиталния маркетинг. Като един от най-изчерпателните закони за защита на личните данни в световен мащаб, GDPR доведе до промени, които засягат начина, по който компаниите събират, съхраняват и използват лични данни.
В днешно време, бизнесите постоянно търсят иновативни начини за подобряване на клиентското обслужване. Една от технологиите, която значително трансформира клиентските взаимодействия, са чатботовете.
Изграждането на ефективна омниканална маркетингова стратегия е от съществено значение за брандовете, които се стремят да осигурят безпроблемно и интегрирано клиентско изживяване.
Маркетинг стратегиите са се развили значително, водейки до иновативни кампании, които използват технологии и креативност за ангажиране на аудиторията.
Видео маркетингът се е утвърдил като едно от най-ефективните средства за бизнеса да ангажира своята аудитория, да увеличи разпознаваемостта на своя бранд и да увеличи продажбите.
Малките бизнеси се сблъскват с безпрецедентно ниво на конкуренция не само от местни конкуренти, но и от големи корпорации и онлайн гиганти. За да процъфтяват, малките бизнеси трябва да бъдат видими там, където техните клиенти търсят, което все повече означава онлайн.
Технологията блокчейн се появява като преломна иновация, особено в областта на дигиталния маркетинг. Известна предимно със своята роля в криптовалутите, блокчейн предлага много повече, особено в подобряването на прозрачността, сигурността и ефективността в различни индустрии.
Buzz Sneaker Station е sportswear магазин, с присъвствие в онлайн и офлайн пространствата. Рекламирахме във фейсбук с оптимизация на ROAS, което даде невероятни резултати.
Какво постигнахме за тях?
В рамките на 2 седмици, удвоихме поставения таргет за продажби.
ROAS Total – 34.6
Conversion Rate – 4,03%
Cost per Purchase – 2.17€