314% увеличение на продажбите само за 2 седмици – Case Study
Понякога работата ни среща с готини нови хора с предизвикателни проекти. С това кейс стъди ще ви разкажем една точно такава история. Имахме възможността да работим с единствения Sneaker Station в България, който притежава офлайн и онлайн магазин. Целта пред нас – ясен таргет за продажби на бранд, който не реализира потенциала си. Поредното предизвикателсто, което всички в офиса приехме с усмивка и мотивация, с помощта на които успяхме да реализираме една от най-успешните техни кампании.
Резултатите
• удвоихме поставения таргет за продажби;
• постигнахме възвращаемост на рекламата трип пъти над най-добрите им предходни резултати.
Какво успяхме да „сътворим“ за тях? Малко магия, оптимизация, прецизно таргетиране, ясна и релевантна комуникационна стратегия за съобщенията, която беше изцяло съобразена с основната целева аудитория.